piątek, 7 marca 2014

Makaron z sosem ostrygowym

Danie było tak dobre że za mało. Nawet ja nie lubiąca łososia jadłam z apetytem. Sos ostrygowy idealnie się komponował w całości. Potrawa lekka, zdrowa.















200 gr makaron chow mein instant noodle
300 gr szpinak mrożony liście
1/2 szklanki groszku mrożonego
1 papryka żółta
5 pomidorków koktajlowych
5 dkg sera lazur niebieskiego
4 łyżki sosu ostrygowego
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
majeranek
1 cebula
20 dkg filet z łososia świeży
olej rzepakowy

Łososia kroję w kostkę, solę, pieprze, dodaję majeranek, pokrojoną cebulkę i odstawiam na noc do lodówki. Makaron przekładam do miski i zalewam gotującą wodą. Odstawiam na 5 minut i przecedzam. Szpinak przesmażam na patelni na oleju, dodaję czosnek rozgnieciony, doprawiam sola, pieprzem. Wykładam na talerz. Na tej samej patelni przesmażam pokrojoną paprykę oraz groszek, i pomidorki około 2 minuty. Wykładam na talerz, i na patelni przesmażam łososia. Po usmażeniu dodaję na patelnię makaron, sos ostrygowy, i mieszam. Dokładam szpinak, groszek i paprykę. Układam kawałki sera lazur, pomidorki koktajlowe.

12 komentarzy:

  1. Składniki dobrane, jak dla mnie, idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym z przyjemnością :) Zdecydowanie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu cudne zdjęcia!!bez patrzenia na składniki zjadłabym z apetytem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie,tylko ten sos ,nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smakowite,dodatek sosu ostrygowego czyni cuda i to nie tylko w tym daniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeżo, kolorowo i bardzo smacznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy czegos podobnego nie jadłam, musi byc smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się cudownie! Zresztą jak cała reszta Twoich dań ;) Jeszcze nigdy nie próbowałam chyba sosu ostrygowego, bardzo jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada nieziemsko! Glodna sie wlasnie zrobilam...:-)

    OdpowiedzUsuń