wtorek, 11 grudnia 2012

Torcik z polenty nadziewanej suszonymi pomidorami


Uwielbiam polentę i postanowiłam zrobić
ją w papirusie. Strzał w dziesiątkę. 
Jedna rada nie solimy polenty bo
papirus jest słony, i robimy 2 cm krążki. 
To samo z bakłażanem.
Torcik wyszedł rewelacyjny. 
 
 
 



 
 
150 gram kaszki kukurydzianej
600 ml wody 
2 łyżki startego parmezanu
Bazylia świeża
½ słoiczka suszonych pomidorów z zalewy
1 łyżka masła
2 plastry bakłażana /2 cm grube/
1 kulka mozzarelli
6 pomidorków koktajlowych czerwonych
5 oliwek czarnych
1 opakowanie papirus Winiary
 
Zagotowujemy wodę i wsypujemy kaszkę kukurydzianą cały czas mieszając.
Jak kaszka zgęstnieje, dodajemy parmezan, masło, pokrojone pomidory
 suszone, i bazylię garść.Mieszamy i wlewamy do naczynia. 
Ja wykorzystałam butelkę plastykową przecięłam ją i zrobiłam 2 krążki
 które zalałam polentą.Jak ostygnie nasza kaszka, wkładamy ją do papirusa 
razem z bakłażanem i smażymy na wolnym ogniu. 
Po usmażeniu robimy tort, polenta, na to bakłażan, mozzarella, i pomidorki 
koktajlowe, listki Bazyli, i oliwki.
 Z 3 sztuk pomidorków zrobiłam róże do dekoracji. Smacznego
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz