wtorek, 15 października 2013

Kanie w panierce


Moje ulubione grzyby, Kanie zwane tez sowami. Mogłabym je jeść i jeść. Są lepsze od kotletów schabowych :-)





3 kapelusze grzybów Kanie
1 jajko
7 łyżek bułki tartej
sól
pieprz
1/2 papryki czerwonej
3 liście sałaty
5 oliwek zielonych i czarnych
4 pomidorki koktajlowe czerwone i zółte
2 pomidory suszone
koperek świeży
sos balsamiczny
1/2 papryczki chili
olej rzepakowy

Kapelusze grzybów myję delikatnie, osuszam. Panieruję najpierw w jajku, następnie w bułce tartej. Solę, pieprzę i smażę na patelni na rumiany kolor. Kapelusze dekoruję sercami z papryki czerwonej. Podaję z sałatką z salaty, pomidorków koktajlowych, oliwek, z suszonymi pomidorami, koperkiem. Polewam sosem balsamicznym.






9 komentarzy:

  1. O tak, to smaczny pomysł na grzyba, w ten sposób przyrządzam boczniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kotleciki z kani- niestety moje dziewczyny nie ich chcą jeść :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, Zwracam się z uprzejmą prośbą o podanie kontaktowego adresu e-mail na m.kontakt@blog-media.pl w celu umożliwienia przekazania propozycji współpracy. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. moje smaki !!!!!!!!!!!!!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle słyszałam o smażonych kaniach, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji ich spróbować. Kurcze, muszą być na prawdę pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie lepsze niż schabowe :) kani nie jadamy za często ponieważ mama się boi, ale boczniaki jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kanie,ale jakoś mi w tym roku umknęły.Muszę poszukać na rynku.Przypomniałaś mi je tym przepisem.Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :) też lubię te grzybki :)
    p.s. robisz świetne zdjęcia :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń