piątek, 4 października 2013

Kwiaty dyni nadziewane fetą w pietruszkowym cieście







4 kwiaty dyni
10 dkg kurek
1/2 papryki kolorowej
3 pomidorki koktajlowe żółte
1/2 szklanki mąki wrocławskiej
1 jajko małe
2 łyżki wody mineralnej
sól, pieprz
1/3 szklanki mleka
1/2 pęczka pietruszki mały
olej rzepakowy
koperek świeży
3 oliwki czarne
10 dkg sera feta


Kwiaty dyni pozbawiam pręcików ze środka. Są one gorzkie. Delikatnie myję.

Do miski wsypuję mąkę, dodaję jajko, mleko, wodę, sól, pietruszkę i całość blenderuje na jednolitą masę. Odstawiam na 15 minut do lodówki. Ser feta rozkruszam, i napełniam nim kwiaty dyni. Następnie każdy moczę w cieście naleśnikowym i smażę na oleju.

Kurki przesmażam na patelni, doprawiam solą, pieprzem. Kwiaty dyni podaję z kurkami, kawałkami papryki. Z pomidorków i oliwek robię kwiat. Dekoruje koperkiem.

12 komentarzy:

  1. pysznie to wymyśliłaś :) zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa smaku,wymyśliłaś to perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka niesamowita przystawka! Piekna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pięknie to wygląda, że chyba nie potrafiłabym zjeść żeby nie zepsuć takiego wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd miałaś kwiaty dyni? Piękne danie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena kwiaty dyni miałam z mojego mini ogródka dwa na trzy :-)

      Usuń
  6. Nigdy nie jadłam kwiatu dyni - ciekawe jaki ma smak ?!
    Jak zwykle przepięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty dyni są bardzo dobre, aż sama się zdziwiłam że aż tak dobre :-)

      Usuń
  7. Jak zwykle smacznie i kolorowo, co tu dużo pisać ;) chętnie spróbowałabym tych kwiatów, bo nigdy ich nie jadłam :P

    OdpowiedzUsuń