czwartek, 7 listopada 2013

Makaron z cukinią na szybko



Szybki obiad, nie zawsze mam czas na  dekoracje, a po drugie nie chce mi się czasami.  Dzisiaj obiad z serii byle zapchać brzusio.





300 gram makaronu z pięciu zbóż spaghetii
1 cukinia średnia
1 papryczka chili
1 pierś z kurczaka
sól, pieprz
2 szklanki przecieru pomidorowego domowego
1/2 pęczka koper świeży
bazylia, oregano suszone
2 ząbki czosnku
olej rzepakowy

Makaron gotuję w osolonej wodzie aldente, przecedzam. Pierś z kurczaka, kroję na kawałki, dodaję czosnek, sól, pieprz, olej, bazylię, oregano. Odstawiam na godzinę. Przesmażam na patelni, dodaję, pokrojoną cukinię, dolewam przecier pomidorowy. Dalej przesmażam. Doprawiam solą, pieprzem. Podaję z papryczką chili, koperkiem pokrojonym.


9 komentarzy:

  1. ale super jedzenie! i bez dekoracji wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie takie obiady to codzienność ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam makarony z cukinią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co, chciala bym miec taki byle zapchaj brzuch na co dzien ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i pysznie- niektóre potrawy nie potrzebują przybrań, by wiedzieć że są pyszne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje obiadki od niechcenia wyglądają lepiej niż moje nawet jak się staram :p bardzo apetyczne danie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. z dekoracjami, czy bez - bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha, uwielbiam makarony, u ciebie tak ładnie podany, robiłam już z cukinią (wg,kuchni lidla,), do tego łosoś, mniam, wersję z kurczakiem wypróbuję następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie szybkie i pyszne obiadki :)

    OdpowiedzUsuń