sobota, 5 kwietnia 2014

Ananasowa sałatka z indykiem


Sałatka z serii samo zdrowie. Kolory, witaminy, lekko i pożywnie. Jak ja uwielbiam takie smaki. Jedni lubią owoce w sałatkach inni nie. Ja uwielbiam, i nigdy nie mam dość :-)















1 ananas świeży
1 woreczek ryżu dzikiego
5 pomidorków koktajlowych
4 łyżki groszku mrożonego
4 pomidory suszone
20 dkg piersi z indyka
1 łyżka sosu ostrygowego
sól, pieprz
olej rzepakowy

Pierś z indyka kroję na małe kawałki , dodaję sos ostrygowy, sól, pieprz i odstawiam na godzinę do lodówki. Ananasa kroję na pół. Wycinam niejadalne środki. Następnie wydrążam ananasa z miązszu który kroję w kostkę. Ryż dziki gotuję 30 minut. Przekładam do miseczki, dodaję pokrojone suszone pomidory. Groszek smażę około 2 minuty na patelni na oleju. Dodaję do ryżu. Pierś z indyka przesmażam na patelni na wolnym ogniu. Dodaję do farszu z ryżem, razem z pokrojonym ananasem. Doprawiam solą, pieprzem. Ananasowe łódki napełniam farszem. Dekoruję pomidorkami koktajlowymi. połówkami.

9 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie . Oczy zawieszam na niej od rana .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kolorowo jak tu się nie uśmiechnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sałatki, wszystkie, bez wyjątku. Ta musi być genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zwykle wszystko pięknie podane i zachęcająco smaczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty musisz mieć jakiś zaczarowany aparat fotograficzny - takie kolorowe są te Twoje propozycje, że ja mam ochotę lizać ekran komputera :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie jest zaczarowany, nawet nie mój pożyczony. O zgrozo taka ze mnie blogerka że nie mam aparatu swojego.

      Usuń