środa, 1 października 2014

Figowa sałatka z ziarnami słoneczne pola


Figi o tej porze roku są najlepsze, polecam bo obniżają cholesterol, regulują trawienie. W sałatce z prażonymi ziarnami słoneczne pola zachwycają smakiem. Bardzo fajną paczuszkę dostałam od Ziarenkowo . Jestem miłośniczką słonecznika, a w tej kompozycji ziaren jest on fajnie uprażony. Polecam bo ziarna są zdrowe i można je dodawać do wszystkiego.






















100 g szpinaku baby
2 figi świeże
10 gron winogrono ciemne
6 pomidorów suszonych
100 g ser camembert z ziołami
1nektarynka
2 łyżki Prażone Ziarna Słoneczne Pola
3 łyżki sosu vinaigrette
olej


Szpinak myje i osuszam, układam na talerzu.Dodaję pokrojone na cząstki figi oraz grona winogron wcześniej umyte. Suszone pomidory wyjmuję z zalewy i kroję. Brzoskwinię dzielę na cząstki i grilluję na patelni grillowej na odrobinie oleju. Wykładam na ręcznik papierowy. Dodaję do sałatki razem z pokrojonym camembertem. Posypuję ziarnami i polewam sosem vinaigrette.

15 komentarzy:

  1. Świeże figi są pyszne:)polubiłam Twoją sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu kolorowo, szalenie podoba mi się ta sałatka, taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie!!! zaraz będę u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. sałatka przyciąga widokiem a sądząc po składnikach to i smakiem woła- zjedz mnie:) to może wpadnę, co?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności. :) a jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sałatka wygląda fenomenalnie! figi po raz pierwszy w tym roku spróbowałam i się zakochałam w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje dania, zawsze są takie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sałatki ,coraz pyszniejsze wymyślasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam ! moje smaki :) cudowna sałatka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć takiej paczki, sałatka pychotka i taka optymistycznie kolorowa

    OdpowiedzUsuń