piątek, 19 lutego 2016

Roladki z porem i gorczycą


Jedne z lepszych jakie zrobiłam. Kurczak za sprawą boczku jest aromatyczny, do tego gorczyca i por które nadają wyraźnego smaku. Powstały z tego co miałam w lodówce.














3 piersi z kurczaka
40 dkg boczku wędzonego
12 pomidorków suszonych
1 por biała część duża
15 dkg sera feta
musztarda francuska
sól, pieprz
masło klarowane

Por myję kroję w krążki, przesmażam na maśle klarowanym tak długo aż zmięknie. Boczek zamroziłam dzięki temu łatwo pokroiłam go na cienkie plastry maszynką do chleba.
Pierś z kurczaka kroję na trzy części moje były duże. Delikatnie rozbijam, smaruję musztardą francuską, układam kawałek sera feta, pomidory suszone, dodaję por, solę, pieprzę. Z solą delikatnie bo boczek jest słony.Roladki zwijam i obkładam każdą dwoma plastrami boczku. Związuję nitką, albo spinam szpilkami. Przesmażam na maśle klarowanym z każdej strony, podczas smażenia jak się zarumienią podlewam wodą od czasu do czasu. Smażę około 45 minut na wolnym ogniu.

3 komentarze: